svar på frågestunden del 1 av alle

1. fått de från dej :*
2. man är inte swag, man har swag. men drf :*
3. ska nog åka till NY elr Italien
4. haha nej, fast okej :D
ja du måste för jag tvinga dej! :D

1. alicia
2. din bästis
3. gayigt
4. nej
5. dom e la okej?
6. ja
7. nope
8. jag är allmänt kort, men nej
9. tydligen..



1. för du inte är de :3
2. rosa
3. kebab
4. beror på
5. båda men mest sommar
6. en bögig Xperia Arc S
7. katten
8. roligare än dig

nej.

1. keela.se
2. elsas värld :)
3. beige, men ska måla om till vitt :D
4. kebab!
5. nej, forever alone!

1. nepp, men ska börja på parkour
2. spela, shoppa, data, kompisar, familj osv
3. kebab
4. många men typ alla nicki minaj :D

på iMovie som bara finns på macbooks!

jag använder webcamen som finns på datan och min system kamera canon EoS 500D



NI KAN FORTFARANDE FRÅGA OM NI VILL VETA MERA!
// alle


http://grymasteparet.blogg.se/2012/april/fragestund-bitches.html#comment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0